Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-01

Första dagen på jobbet

Tidig frukost i morse...

Sexbussen.

Här jobbar jag.

Ah, jösses. Första arbetsdagen avklarad och jag har överlevt. Ingen allvarlig dag utan mest träffa alla, ha ett möte om hur landet ligger och sedan har jag sorterat mina 400 mejl.

På jobbet så har jag tre mappar för e-post; "inkorg", "arkiv" och "pågående". Innan jag gick hem så var inkorgen tom och i pågående så hade jag tio mejl. Bra start! Nu ska jag bara försöka komma in i mitt arbete och låta personen som täckt upp för mig slippa mina arbetsuppgifter.
Apropå e-post så borde jag verkligen gå igenom min egna privata samling idag. Kämpa!

Kul att träffa alla igen! Det kändes faktiskt nästan som om jag var ny på jobbet, fast jag visste ju liksom vad det gick ut på. Kommer väl in i det där snart skulle jag tro.

Min bild hos Powerbar Europa tidigare idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar