Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-03

Vinnaren av Powerbar-produkterna är...


Hej vänner!

Dags för ännu en dag på jobbet. Ute är det mörkt och snön faller, så det kommer väl rulla ännu lite långsammare än igår helt enkelt. Tänkte nämligen cykla till och från jobbet även idag och idag ska jag få till lite intensitet också. Timmarna rullar in som dom ska, det går bra nu.

Känner mig helt överkörd av trötthet just nu, det blev ganska sent igår och nu är det ju liksom tidigt. Dålig kombo, men i kväll så somnar jag nog direkt jag kommer innanför dörren här hemma...

Ni vill väl veta vem som vann Powerbar-produkterna i min tävling? Rätt svar på frågan var att en förpackning Powerbar Performance Smoothie Banan/Blåbär innehåller 120 kcal. Stort tack till alla er som deltagit i tävlingen och ett stort grattis till dig, Thomas Ekmark, till vinsten! 

1 kommentar: