Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-23

Nu har jag valt vilka jag ska coacha

Hej!

Det har varit tufft att gallra ner, men nu är jag äntligen klar. När jag ställde frågan om någon av er ville bli coachad av mig så tänkte jag att det skulle vara olika nivåer av motionärer/veteraner som skulle höra av sig. Men det blev ju allt från ungdomar till elit, veteraner och motionärer. Så ganska snart kände jag att jag ville välja ett par istället för en. Även om det innebär dubbelt så mycket jobb. 

Jag har valt att fokusera på både ung/elit och motionär denna gång. Två olika typer av utmaningar, helt enkelt. Nästa steg blir nu att jag ställer fyrtiotusenmiljarder frågor till de jag ska coacha och sedan rullar det vidare. Om de inte själva vill så kommer jag inte berätta något om hur det går eller ens vilka de är. Hoppas ni har förståelse detta och det tror jag nog att ni har.

Men innan jag går vidare så ska jag svara alla som hört av sig, har hunnit en liten bit redan...!

För egen del så hade jag ju tänkt köra Vårcupen idag, men eftersom tävlingen pågår nu och jag sitter hemma och bloggar så förstår ni kanske att det inte blev av för egen del. Det som hindrar denna gång är livet och det kan ju vara väldigt svårt att planera. 

Det får bli kvällspass på testcykeln istället för träningstävling i MTB. Sånt kan ju också vara....kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar