Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-16

Inspirerad


Hej!

Hemma igen efter en dag med föreläsning, gruppuppgifter, samtal och en massa ätbart. Precis så som det ska vara. Känner mig också inspirerad även om det blir många klyschor och floskler dagar som dessa. Typ: "kundfokus", "vi-känsla", "ökad förståelse" och så vidare. Men det är bra. Det behövs ibland. Även om mycket är ganska självklara saker så behöver man ibland få höra det och organisationer behöver påminnas. Det behövs nya influenser och ny energi och dagar som dessa ger just detta. 

Just nya influenser och ny energi verkar en hel del av er som mejlat om att få mig som coach vara ute efter. Det där känns också väldigt kul och inspirerande, att jag inte kört igång med detta tidigare?! När jag skrev det där inlägget om att någon ska få gratis coachning av mig i ett halvår så trodde jag visserligen att jag skulle få några svar, men inte så här många. Nu är jag allt mer inne på att det inte bara kan bli en person och det svåra lär ju bli att välja ut någon eller några bland alla hyperintressanta alternativ. Jag hoppades att det skulle bli ett par olika typer så jag skulle få något att välja på, men det har verkligen trillat in alla möjliga typer av cyklister i inkorgen. 
Skitkul, verkligen, och jag längtar till jag veckan är slut och jag får ta nästa steg med det här.

När det kommer till den ena träningen så ska jag köra ett kvällspass idag, eventuellt kan det bli ett kvällspass utomhus för omväxlings skull. Testcykel är visserligen effektivt och bra, men utomhus är utomhus. Även om det är mörkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar