Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-10

Mona och snöig cykling

Hej vänner!

Ny dag, nya möjligheter! Vill börja med att presentera vårt senaste tillskott i familjen: dvärghamstern Mona!

Morgongröten och mackorna med messmör är nu uppätna, dags att köra barn till skolan strax då. Ronya är i Stockholm med Frida nu, så jag lär styra de tre stora barnen i rätt riktning här hemma under tiden. Ska nog gå bra. I kväll så tänkte jag åka på Leksand-Mora med Filip och Ebbah, blir nog kul oavsett resultat. Det som blir lite krångligt att ordna är att Filip har hockeyträning 16:30-17:30 och  jag lär vara på ridklubben med Ebbah 17:00-18:30...

Etappen på Paris-Nice ställdes in pga vädret igår, jag tycker ju bara att det ser episkt härligt ut...

Igår kördes första deltävlingen av Vårcupen här i Falun. Tyvärr så kunde jag inte vara med men det såg riktigt snöigt och härligt ut. Hoppas kunna vara med i nästkommande race istället. Datum och mer info kan ni klicka er fram till här: https://www.facebook.com/varcupen1/posts/798480420279123

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar