Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-07

11x30s

Bra klös. Både i däcken och i Sony-telefonens kamera.

Hoj vänner!

Idag cyklade jag hem från jobbet igen och slängde in elva stycken spurter om 30 sekunder under resans gång. Ganska så bra känsla utom i två av dom där det var lite väl mycket snömodd så det liksom blev svårt att få ner kraften ordentligt. Ändå bra träning det med för det är ju inte alltid man får ner all kraft på en MTB-tävling heller. Det gäller bara att klösa på för att göra det bästa av läget man befinner sig i. Planen idag var minst fem, gärna upp till tio intervaller. Tappade dock räkningen någonstans halvvägs och det blev elva. Gör ju varken från eller till.

Kom hem lagom till att familjen hade ätit upp middagen, sånt där svider alltid i familjefadersamvetet.

Efter att jag ätit och duschat så kikade jag på sammandraget av Paris-Nice och la Frida för natten. Nu sitter jag i soffan och funderar lite på livet och skriver till er.

Igår när jag smög igång med träningen så hade jag väldigt ont i knät innan jag kommit igång ordentligt. Idag har knäet varit stelt, speciellt efter att jag suttit en längre stund. Främre lårmuskeln har också spökat lite.

Sov ju alldeles för lite i natt, så jag ska se till att slänga mig i säng lite tidigare idag. Vi hörs väl imorgon igen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar