Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-15

Vill du bli coachad, av mig?

Hej cykelvänner!

Jag har ju skrivit lite tidigare om att jag skulle tycka det vore kul att få hjälpa någon med träning/coachning. Jag tycker att det är så tråkigt när idéer och tankar bara fastnar vid att just vara en idé eller tanke, så jag har beslutat mig för att bara köra på.

Så för att jag ska komma igång med detta och se hur väl det passar mig så tänkte jag erbjuda någon av er läsare gratis cykelcoachning fram till sista september. Ett halvår alltså, helt gratis!

Min tanke om upplägg:
- Inledande dialog om nuläge och eventuell målsättning samt vad som krävs för att nå dit.
- Hjälp med träningsupplägg anpassat just för dig.
- Avstämning en gång per vecka via e-post eller telefon.
- Avslutande dialog om hur halvåret varit och hur du går vidare på egen hand.
- Givetvis så stannar allt mellan oss, om vi inte kommer överens om annat.

Det jag behöver veta om dig (fler frågor kommer senare till den utvalde):
- Namn
- Ort
- Födelseår
- Vikt
- Längd
- Kör du landsväg eller MTB
- Din träningsbakgrund
- Kort beskrivning av ditt senaste cykelår (eventuella lopp, träningstimmar osv)
- Varför vill du ha en coach?

Skicka iväg ett mejl med ovanstående uppgifter till henrikoijer@gmail.com. Förhoppningsvis så är det någon som hör av sig innan veckan är slut, för då stänger jag "anmälan" (20:e mars kl.23.59). Därefter har jag förhoppningsvis en kandidat. Om flera hör av sig så får du ett svar under måndagen (21:a mars) angående om du blev utvald denna gång eller ej.

3 kommentarer:

  1. Vilket roligt och bra initiativ Henrik! Ska genast börja knåpa på ett brev till dig :) 3:30 på CV here I come ;)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt trevligt initiativ!

    SvaraRadera