Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-16

En dag för personlig utveckling

Hej vänner!

Bilden är från i förrgår när jag cyklade hem från jobbet. Himlen var jättefin, även om det kanske inte helt framgår av bilden. Härliga färger var det hur som helst, bakom mig. Idag skulle vara en rätt så perfekt dag för cykelpendling. Soligt och en temperatur strax under nollan.

Men, idag börjar vi en tre dagar lång aktivitet med jobbet. Någon slags utvecklings/konferens/teambuilding-grej och den hålls här i Falun. Så ingen cykelpendling, lär skrapa ihop min träning på annat vis helt enkelt. Idag så ska jag dessutom till tandläkaren, precis samtidigt som jobbgrejen startar, så jag blir lite sen dit. Vi startar lite senare än normala arbetsdagar, vilket betyder att jag kan lämna barnen på skola och dagis dessa dagar. Faktiskt rätt skönt och jag får ju sovmorgon dessutom. Idag fick jag sova ända till 06:38!

Jag måste avslutningsvis bara tacka för all positiv respons angående gårdagens inlägg om att jag vill coacha en av er! Jag fick många positiva kommentarer och jag såg att några av er delade med er av inlägget också. Stort tack till er alla!
De som har skickat in mejl om att de skulle vilja bli coachade är allt från nybörjare som precis börjat cykla till folk som tränar betydligt mer än vad jag gör. Jag har fått både män och kvinnor som hört av sig och åldersspannet är från 17-56 år. Stor spridning alltså och eventuellt så väljer jag ut två personer, för att få två helt skilda förutsättningar att jobba med.
Läs mer om att bli coachad av mig i inlägget här: http://oijer.blogspot.se/2016/03/vill-du-bli-coachad-av-mig.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar