Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-06-20

Rönnäs

Hendrik Sjölund och jag tog en tur genom Rönnäs idag, fint väder och stark träningskamrat.

Imorgon är det Solleröloppet, ett av årets viktigaste lopp för många av oss från Dalarna. Vi var därför ute och tog det ganska lugnt, eller Hendrik gjorde det i alla fall. Det är ju kul att känna att man har starka lagkamrater! Vi i Falu CK ställer upp med Christoffer Kvist, Hendrik Sjölund och mig själv. Bara tre man i ett 105 man stort fält, det kommer bli hårt trots lätt bana. Det är vad jag tror i alla fall.

Varje år laddar jag inför Solleröloppet med denna megahit. Har nog lagt upp den i bloggen varje år också. Lite kul att jag lärt mig i år att han som har blå keps i inledningen av videon är cyklist och bor nu i Falun.

Imorgon ska vi till Ryssa, och lite Vika också!

Garmin-data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar