Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-06-27

Sömnväggen?

Jag har ju ofta gnällt lite över att jag sover för lite. Självförvållat förvisso, men vill man fylla dagen med så mycket som möjligt så... Nu efter SM så har jag inte cyklat en meter. På eftermiddagarna har jag tagit både frivilliga och ofrivilliga powernaps. Lagt mig tidigt varje dag också. I måndags var jag levande död hela dagen, så sjukt trött. Nu några dagar senare känns det lite bättre. Men jag skulle inte kalla mig pigg. Har ju tyvärr inte tränat, tänkte träna igår men somnade istället. Ni förstår...

Hoppas jag känner mig lite piggare idag, eller senast imorgon. För det här börjar bli rätt jobbigt nu. Tänkte chocka kroppen med lite cykelpendling för att få någon träning över huvudtaget. Kanske är det bristen på cykelträning som gör mig så trött?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar