Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-06-19

Gårdagens träning och nya videon från Danny MacAskill

Eller är det dagens? När jag drog igång första fyran så passerade klockan tolvslaget, så det mesta av passet kördes ju rent tekniskt idag. Men eftersom jag planerat med vilodag idag så lägger jag träningen på gårdagens konto. Fortfarande långt ifrån bra form. Körde 4x4 min på 360 watt med 4 min vila mellan varje.
I tredje intervallen var jag så stum och tänkte att "nu ger jag upp". Gjorde också det i tre sekunder innan jag skärpte till mig och genomförde resten av eländet. I slutet av sista intervallen ökade jag kadensen något för att ge mig mer smärta i skitbenen. Solleröloppet på fredag och linje-SM på söndag.

Å så har ni väl inte missat Danny MacAskills nya video, Imaginate? Han e grym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar