Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-06-05

Cykelplaner den närmsta tiden

Idag blev det 32 minuter cykling. Inte speciellt mycket, men det är mycket mer än 0 minuter cykling och att klämma in ett kort pass var nog guld värt för mina ben. Körde lite av ett väckningspass och tänker försöka göra samma sak imorgon.

Senast jag tränade ordentligt var i onsdags då jag körde igenom Långa Lugnet. Jag var ut och kvällrullade innan Långa Lugnet och på söndagen så körde jag Långa Lugnet. Nu har jag en ganska intensiv period med cykling framför mig och istället för att vara i form så hoppas jag kunna köra mig i form.

Planen:
Idag: Komma igång-pass
Torsdag: Väckningspass
Fredag: Tävling, Arlanda Test Track
Lördag: Tävling, Luma GP
Söndag: Tävling, Falkenloppet
Måndag: Distans
Tisdag:Vila
Onsdag: Väckningspass
Torsdag: Tävling, Vättern GP SWE-Cup
Fredag: Lätt rullpass
Lördag: Motionslopp. Vätternrundan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar