Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-02-25

Varför hålla igen?

Vi bygger en velodrom i samma byggnad som servering, omklädning, hotell, förbundet, cykelbutiken och allt annat som behvös i anslutning till Cykelstadion.
Men allvarligt, varför inte en cykelstadion när det finns stadion och arenor för så gott som all annan idrott? Varför måste vi cyklister hålla till på trafikerade vägar eller trängas bland människor som inte vill veta av oss?
Jajo. Percy, du vet vart jag finns.


Det här med Beach 2009 känns plötsligt fånigt och ointressant...

Här i Falun, och i Sverige, händer det grejer. Två hakor har hittat varandra och det ska bli kungligt bröllop. Kul för de två, det gick ju inte att undvika den enorma glädje de tycktes känna och man såg hur det riktigt strålade i deras ögon. Känslosamma tal också, verkligen.
NU TILL DET VIKTIGA!!!!
Daniel Westling har bott i Falun. Japp, ni läste rätt. Självklart har dalarnas tidningar ringt Daniels föräldrar och frågat om tiden i Falun. Självklart trivdes dem väldigt bra här. In fact. De bodde här i kvarteret där jag bor. Med anledning av detta kommer jag hålla en presskonferens för världens media kl.19.00 idag och i direkt anslutning till den kommer jag avsätta lite tid för autografskrivning och om. Jag säger om. Om ni har tvättat era smutsiga händer riktigt noga kan ni få ta på mig. Jag bor ju i kvarteret där Daniel Westling har bott!

En annan sak som intresserar mig är denna härliga värld vi lever i och hur vi människor anpassat oss till den. I Falun stod en väska vid Cykel & Fjäll(!) vid Stora torget. Någon tipsade polisen om en misstänkt väska. Ett område på 300 meter från väskan avspärras och lokaler utryms. Bombtekniker flygs hit i helikopter från Stockholm för att undersöka väskan.
Som innehåller en kudde.
Väl använda skattepengar där. Hade jag sett en väska som någon verkade ha glömt/tappat så hade jag gått till polisen med den själv. Det är väl så det fungerar? Man lämnar in upphittade saker hos polisen. Bombdåd i Falun.
HAHAHAHAHAHAHAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar