Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-02-28

Pepp

Är ni pepp nu då? Live stream från Omloop Het Nieuwsblad att titta på och resultat från Cypern att vänta in. Kommer Emil Lindgren ta en tredje seger i Sunshine Cup, kommer Alexander Wetterhall lyckas följa Emil Lindgren hela vägen? Eller kommer de två nu få stryk av starka utländska åkare? Om Magnus Darvell har ordning på lufttryck och ben så kanske också han blandar sig i tätstriden. Ska Alexander Blomqvist fortsätta att imponera, för det tycker jag att han har gjort. Och kommer framgångarna få honom att börja uppdatera sin hemsida?
Kommer Max Öste MacDonald fortsätta vara sämst av svenskarna, eller får han fart på grejerna?
Kommer Engen kunna följa Tereza Hurikova i damklassen? Ja, det här med tävlingar på Cypern är ju jävligt spännande. Som ni förstår.

Idag har jag apont i mitt högra knä, lite onödigt kan tyckas. Ebbah vaknade före sex i morse men fick en flaska välling och sov en dryg timme till. Tack för det Televerket. Ebbah och jag sitter i köket för att övriga familjen inte ska behöva tvingas upp bara för att Ebbah råkar vara äckligt morgonpigg. Hon har fått frukost, börjar bli dags för mig nu också. Ronya och Emily ska ha tjejdag, vilket indirekt betyder att jag ska ha småbarnsdag.

Omloop Het Nieuwsblad för tusan! Med kullersten och svettiga knölar som Muur van Geraardsbergen. Ja, jag är pepp.

1 kommentar:

  1. Får se om jag kan se Omloop het Nieuwsblad men riktigt nyfiken hur det går för svenskarna på Cypern. Speciellt om Alexandra slår Hurikova idag. Vore kul.

    SvaraRadera