Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-02-16

Lång vinnare?


Jag visste inte att Emilia Fahlin var så där lång faktiskt. Kameran hade inte en chans att få med huvudet. Snygg tröja dock. Roberto Vacchi med flera vill kalla den för den snyggaste mästartröjan. Och visst är den snygg, men de flesta blågula mästartröjor är väldigt snygga. Så att välja ut en favorit är inte lätt. Dom vita inslagen lyfter dock Emilias tröja, helt klart.

Jag skulle lägga mig, inga bilder kom ju från Californien. Men jag fastnade vid en dokumentär. Nu har jag dessutom hamnat i ett dilemma, Ronya somnade i TV-soffan. Ska jag väcka henne, och därigenom riskera halshuggning, eller ska jag låta henne sova kvar där? Hur skulle ni göra?

1 kommentar:

  1. Fint. Bättre bild på cyclingnews men regnigare. Synd inte damcyklingen får lite mer uppmärksamhet med tanke på alla bra resultat

    SvaraRadera