Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-02-24

Filip på dagis


Så här såg han ut idag när vi hade kommit fram till dagis. Han hade lånat Ebbahs overall, det är ju inte så stor skillnad i storlek mellan dem längre.
Filip ville till borgen när vi skulle gå ut. Jag visade honom borgen och förklarade att det var dagens ungdom som förstört den. För nu har nästan alla väggar raserats. Dagens ungdom har varit flitiga med raserandet i helgen nämligen. Det var kul så länge som det varade.

Igår pratade jag i telefon i en och en halv timme med en sponsor. Det var lite kul, för när han svarade så sa han att han var på väg att gå hem för dagen. Filip höll låda i en timme av telefontiden. Jag skulle sitta bredvid honom, polisbilen skulle åka på sin bana med sirenerna på och klossbyggnationer skulle raseras... Härligt. Jag kanske inte är snabbast i Sverige på MTB, men jag är nog iaf sveriges snabbaste tvåbarnspappa på MTB. Och då har jag ju ett bonusbarn utöver mina egna två också.

Nu har min kropp 'svampat' till sig efter helgens hårda distanspass. Först vred jag ur allt ur kroppen. Nu har den, likt en tvättsvamp, sugit i sig allt som jag kastat ner i kakinkastet. 68.6 kilo i morse och alltså en ökning på över ett kilo på ett dygn.

2 kommentarer:

  1. det ser ut som om den stackars pojken har något i munnen, kan det vara en napp? varför är han ledsen, han är ju ute?/stef

    SvaraRadera
  2. Han skulle tvingas bort från snön och in på dagis.

    SvaraRadera