Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-02-16

Familjenytt

Ebbah är kanske inte den snabbaste när det gäller att börja krypa. Men idag har hon börjat förstå att man måste koordinera arm och benrörelser. Tidigare har det varit sprattelrörelser och skrik.

Äntligen. För hon brukar annars inte vilja sitta, utan lägger sig för att krypa. Men kan inte, och blir därför skitsur. Så om hon nu börjar röra sig så kanske hon slipper vara så sur. Pappas lilla flicka.

Om ni träffar Filip och han säger gay till er så ta inte illa upp. Han menar okej.

Förra veckan gick jag och Emily hem från discot hon varit på.
Emily: Det är jobbigt att gå hem.
Jag: Ja, det är ju tyvärr det.
Emily: Jag önskar vi hade cyklar nu så vi kunde cykla hem.
Jag: Du kan ju göra en cykel av den där busken [pekar på en rackarns stor buske].
Emily: Jag har ju ingen tejp!

1 kommentar:

  1. Hejja Emily. Vore väldigt intressant att se hur en cykel skulle se ut av en buske och tejp. :)

    SvaraRadera