Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-02-20

Surben

Efter veckans två första pass med grymma ben hade jag skitben i förrgår på dom långa intervallerna. Det var bara en enda lång plåga. Och jag som dagarna innan skrivit om hur lätt det gick på träningarna. Igår vilade jag, planerat.
Idag hade jag åter tänkt köra långa intervaller. Men med all stress och lite dåliga matrutiner idag, så var jag låg redan innan passet. Så jag valde att köra korta intervaller. Ute. Jag har nämligen fått låna Darvells vintercykel, så nu kan jag få andas frisk luft igen. Även om jag helst ville ligga hemma och sova idag så gjorde friska luften gott för själen. Härligt men jobbigt, helt enkelt.
Imorgon ska jag förhoppningsvis bara njuta. Distans är ju en enda lång njutning, smärta är också en njutning. Men surben, det är inte njutning.

Har spenderat en del tid på att kolla årets bana för Långlopps-SM i kartprogrammet. Så jag vet var jag ska avgöra. Tyvärr cykelvänner, det blir inte jag som bestämmer banan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar