Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-02-10

13 grader och full fart på fläkten

Ungefär så här kul är det med testcykel, men det var inte samma låt hela tiden. Under första intervallen slutade radion att fungera så jag fick 10 minuter härlig tystnad. Eller tyst blir det ju aldrig... Titta på filmen 120 gånger ungefär så får du mitt träningspass idag. Ökade intervalltiden till 60 minuter fördelat på tre tjugor. Igår hade jag över 28½ minut över 90%, idag hade jag betydligt mindre tid över 90.

Det ska inte vara varmt när man kör testcykel. 13 grader och fläkt räcker ganska långt, men fick jag önska något så vore det en större fläkt.

6 kommentarer:

  1. Är det inte lite fegt att ha fläkt?

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte väl att de var något som satte Falun i gung idag. Men nu vet jag vad det var, de var ditt gungande med överkroppen på testcykeln.

    SvaraRadera
  3. Det beror på om man vill bli bra eller svettig...

    SvaraRadera
  4. Robban: jag gillar hur mina armbågar flaxar, speciellt sista sekunden. Ser ut som om jag ska lyfta när som helst.
    Det är lättare att sitta stilla på en cykel som rör sig.

    SvaraRadera
  5. Kör man mer watt än man väger är det inte lätt att hålla överkroppen stilla. Öijer är stark.

    SvaraRadera
  6. Tufft gjort! Coolt!

    SvaraRadera