Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-02-13

Det ska börjas i tid


Idag klev jag av testcykeln direkt efter avslutad intervall. Hade så mycket syra i benen att jag fick hålla i mig när jag duschade och sitta ner för att ta på mig kläderna. Det var grymt skönt.
När jag i förrgår körde Intervaller för tredje dagen i rad hade jag fortfarande ganska bra ben. Idag, efter en vilodag, hade jag allt annat än bra ben. Kanske hade träningen hunnit ifatt, eller så var det bara vilodagens fel. Vila är ju farligt.

Ebbah var lycklig över att få hålla i ett cykelstyre idag. Förstår henne. Hon är pappas flicka. Idag har hon och jag haft en ganska bra dag. Men hon är gnällig. Saknar verkligen tålamod. Filip är mammas pojke. Just nu har han en huliganperiod. Det är inte längre bara klossarna. I princip allt skall hällas ut på golvet.. Och här hemma har vi mååånga leksaker. Så nu måste jag försöka få honom att sluta hälla ut allt och också måste han lära sig att plocka upp efter sig...
Hörde precis ett Ebbahljud från sovrummet, på återhörande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar