Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-25

Snöoväder?

Det snöade mycket igår, har snöat i natt och snöar fortfarande. Men nu är det över nollan här så det borde snart övergå i snöblandat regn, eller kanske bara regn. Perfekt distansväder, men jag ska inte ut. Men hoppas att de andra får njuta av plaskväder. Ett par dagar framöver ska det vara minusgrader, hoppas, hoppas, hoppas att skoteråkarna är ute och njuter av vinterlandskapet nu. Så vi cyklister kan göra detsamma i deras spår.
Även om det snöar och har snöat rätt friskt så finns det alltid dom som haft det värre:


Ronya ska till Säter och hämta Emily. Emilys pappa bor där. Inte på Säter, men i Säter. Själv ska jag nu försöka avnjuta en frukost bestående av Nougat pillows och ett gäng ostmackor.
Ebbah tog sovmorgon till halv nio idag, Filip kom sedan in i vårt sovrum också. Jag drog mig länge, men till slut gick jag upp. Nu är de klädda och mätta. Dags för mig att jobba ikapp.

69.7 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar