Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-12

Lance hoj.

Kanske är gamla nyheter för proffs som er, men så här ser Lasses hoj ut som han ska slita på i Australien.

Det jag gillar mest med hypen om hans hoj med egen lack är att den är så ful. Förväntningar byggs upp runt om i cykelvärlden, och så skiter dom ur sig något så fult.

Jan Mattsson som tävlar för Storvreta IK på skidor, är det samma Jan Mattsson som tävlar på landsvägstävlingarna?

7 kommentarer:

  1. Svar JA. Jag fick gnugga mig både en och två gånger i ögonen innan jag övertygade mig själv att så var fallet.

    SvaraRadera
  2. Då är han inte bara en duktig cyklist.

    SvaraRadera
  3. Janne var bland dom bästa i sverige på både längdskidor och racerhojj när han var ungdom om ni inte visste.

    SvaraRadera
  4. jag tycker den är snygg.

    SvaraRadera
  5. Jag tror gult är årets färg men inte så här fult. Förstår dig inte Anton. :)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker också den är snygg. Lite väl mycket gult på hjulet och lite smaklösa siffror bara.

    SvaraRadera