Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-18

Morrn morrn!

Nilsson vann allt igår. Med alla kort, i alla lägen. Jag lyckades hota honom lite i sista spelet men var aldrig riktigt nära. Pojkspolingen vann tre raka turneringar. Det är ju bara att lyfta på hatten för pokertalangen.

Idag har jag ont i benen, och då sitter jag bara och äter frukost än. Kan bli en intressant dag. Igår hade jag 195 i maxpuls. I min värld var det lite imponerande, men ingen kanske läser igenom mina träningsdata.. Dom som är så intressanta.

Om 40 minuter är det distansdags. Blir nog samma gäng som igår med Mikael Salomonosson som bonus. Eventuellt någon till då söndagar är den äkta distansdagen. Jag smäller nog in ett inlägg här under turen så ni ser att vi lever. Det vore kul att slippa skitvägar och istället rulla på lite idag.

Min vikt i morse var 69.5, trots att jag satt med handen i chipsskålen igår kväll.

Micke och jag diskuterar nattsvettningsmängd och kiss just nu på MSN, detta är dock helt normalt då vi är cyklister. Jag tappar ungefär 5-6 hekto per natt, utan toabesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar