Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-20

NTRVLL

Det gick bra att träna idag. Kändes fint i kroppen och jag tyckte benen gav bra svar. Men att träna ensam och utan wattmätare är inte lätt. Ofta kan det kännas bra, men man är ruskigt långsam.
Hur långsam jag än var i kväll, så var jag då snabbare än i söndags.

Varje dag får jag besökare till sidan som sökt på manicklar. Ingen som sökt på mountainbike, cykling, landsvägscykel eller liknande. Ska kanske ändra inriktning på bloggen och koncentrera mig på manicklarna istället.
Besökarna från Norge och Finland har ökat lite idag. Kanske en reaktion på statistiken.

Cykloteket racing team har fått sina ramar, eller alla utom den enda kloka som ska köra hardtail då.

Är det ingen som har något bra MTB-skvaller att bjuda på? Säsongen är ju bara några månader bort...

Darvell och Nilsson började idag sin resa mot Belgien och senare VM i cyclocross. De kör Kasteelcross nu på lördag. Då de bästa av dom bästa är och kör världscup i Italien. Sedan är det VM nästa helg och veckan efter VM kör dom tre tävlingar. Fint det. Darvell är nog i hyfsat slag detta år och kan nog förbättra sin placering från i fjol då han var 40:e. Jens Westergren ska också köra VM, han åker ner över helgen bara och är sjuk nu, inte bra.

1 kommentar:

  1. Fint att vara snabb.

    Vad för ramar kör Cykloteket Racing Team på? Scott Spark förutom en som kör Scale?

    Hade gärna bjudit på lite skvaller om jag haft något.

    SvaraRadera