Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-04

Succén är tillbaka!

Förra årets stora succé är nu tillbaka i bloggform. Jag talar givetvis om Beach 2008 som nu går in i Beach 2009.
Det är nu jag ska banta, svälta mig själv, ha anorexia, aldrig unna mig något gott och leva på vatten fram till säsongen för att bli av med lite av det där mjuka ovanför byxlinningen.
Vikt är viktigt om man tävlar i MTB. Ni som känner mig vet att jag inte kommer syssla med självsvält, men jag ska försöka undvika att trycka mig godis dygnet runt för att slipa bort ett par kilon. Jag har givetvis en målvikt också, men den håller jag hemlig denna gång. Till skillnad mot förra årets variant, så ska jag försöka publicera min vikt varje dag denna gång. För jag vet att ni bryr er så mycket.

Förra årets estetiska fullträff till diagram:


Dagens vikt(lite extra tung på grund av två vilodagar de senaste tre dagarna och en flera dagar lång vistelse hos svärmor...): 70.8 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar