Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-12-22

Ännu ett lyckat test!



Hej och god morgon på dig!
 
Nu blir det lite skryt fakta här. Träningen går fortsatt framåt och igår gjorde jag ett nytt test med nya ökningar på alla nivåer. 

        9 Nov    23 Nov 21 Dec
6 s         952       966     1022
30 s         751      747         790
3 min 393      417         439
12 min 305      325         340

Jäklar så nöjd jag är med den där ökningen och jäklar så jobbigt det var. Kände mig inte speciellt pigg inför det där testet heller men när jag väl kommit igång så gick det ju bra. På slutet av min 12-minutare så hade jag krampkänning först i höger vad och sedan i vänster vad... Ökningar på alla nivåer med 4,3-5,8%. 



Nu ska jag fira med en vilodag idag så ska jag bli riktigt pigg och fräsch i helgen har jag tänkt. 

På söndag börjar också Rapha Festive 500 som jag tänkte försöka genomföra i år igen. Denna gång i en kombination med inne- och uteträning men fokus på uteträning. Ska du köra Festive 500 och vad har du i sådana fall för plan för att genomföra det? 


På återhörande inom kort igen, ha nu en riktigt skön fredag. Hoj! 


_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar