Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-12-30

Fitness- och snölevel 3000!


Hej och god morgon på dig!

Idag verkar formen vara god, jag är återhämtad och avslappnad. Låg vilopuls, 100% Body battery och en stress på 8. Var siffra för sig kan vara nog så svår att lyckas med och idag har jag prickat in tre bra värden. 

Något annat som är gott just nu är snömängden. Det har ju snöat någon dag och i natt har det kommit ännu mer snö. Så himla vackert och härligt med riktig vinter! 




Igår hade jag en vilodag, hade riktigt go fredagskänsla också trots att jag bara jobbade 1½ dag denna vecka. Efter jobbet så hämtade jag Frida som hade haft en härlig dag med mor och Lasse. De var ute på adventsfönsterpromenad i Östanfors när jag kom från jobbet. 
Där i Östanfors finns Faluns smalaste gata, Brunnsgränd. 


Förutom lite fredagsmys så klippte jag också ner mina pelargoner och såg Sanne Cant ta en välförtjänt och efterlängtad seger igen. Glad för hennes skull och att allt slit lönar sig. 

Vilodag igår alltså. Idag blir det ett ganska lätt och lagom pass. Hoppas att du får en skön lördag så hörs vi här imorgon igen, hoj! 


_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar