Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-12-31

Gott nytt år samt två stabila backar!


Hej och gott nytt år på dig! 

Sista dagen på 2023 och jag ska alldeles strax bege mig ner i källaren för årets sista pass. Hur mycket jag tränat i år, hur året gott och om jag nådde mina mål kan ni läsa mer om imorgon. Jag vill tacka dig för att du läser här, följer mig på mina sociala medier och stöttar mig i min cykling. 

Igår så spenderade jag nästan två timmar av dagen med snöskottning. Det hade kommit väldigt mycket snö, jag har en ganska stor uppfart och det ska göras ordentligt också. 

Jag hade egentligen tänkt träna inne igår men jag såg ett par grupper med cyklister passera utanför huset när jag skottade så jag ändrade mina planer. Klart att jag skulle ut och njuta av vinterlandskapet jag med. 




Det blev 62 minuter cykling där jag tog i lite i två av backarna. Skönt att få lite puls och benen svarade riktigt bra. Skönt med riktigt bra flyt i träningen! 


Ha nu en riktigt fin nyårsafton så hörs vi här nästa år! 


_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar