Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-05-30

Väckningspass i fin miljö och kvällstur med tjejerna





Hej och god morgon på dig! 

Bilderna ovan är från väckningspasset i lördags, inför Lida Loop, då Jone och jag rullade runt hans favoritvägar med en liten avstickare längs Rogsjön. Fint värre och eftersom Jone är lite av en content creator så fick jag med mig några fina bilder som det vore synd om jag inte använde mig av här i bloggen. 

Det var ett fint pass på en fin dag, kanske lugnare än vad jag brukar köra som väckningspass men jag hade det tufft ändå. Så att köra lite lägre intensitet var nog helt rätt för mig just där och då. 


Jag lyckades fånga Jone på några bilder också. Ni som följer någon av oss på Instagram såg vår story där han filmade mig på Törnbergs väg. Cyklandes med mobilkameran i ena näven... Där är det fint.

Här kan man va', vid Rogsjöns södra sida. 



Vilodag för mig igår men tjejerna och jag tog en kvällstur på 5 km. Ebbah sprang med Frida och mig som sällskap. Förut var längsta joggingturen 3,1 km och nu 5 km. Det var en fin kväll och kul att vara ute med tjejerna. 

Idag blir det jobb, middag, möte och sedan Zwift-race så kalendern är fullsmetad från nu fram till 21:30. Bäst att rulla vidare med dagen. Vi hörs här imorgon igen, hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar