Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-05-19

MTB med Friluftsfrämjandet och gårdagens aktiviteter







Hej och god morgon på dig! 

Igår så körde jag inte bara Le Peloton, jag gick också med i Friluftsfrämjandet och luftade min MTB i sällskap med Friluftsfrämjandets torsdagstur. Torsdagar 18:30 för er som är intresserade, mer info här: 

Himla trevligt sällskap, fin kväll och lite hemmastigar kring Stångtjärn och Kårarvet. 


Förutom att trampa en massa cykel så hann jag också med att koka en massa lingonsylt, åka på vårmarknad på Dössberget där den lokala räddningstjänsten firade 100 år och det fanns också viss smådjursmarknad. Frida som först var skeptisk till att följa med konstaterade själv att det var kul att hon följde med. 








Den där cykeln kan ha varit med tidigare i mina sociala kanaler, men den är så fin att ni förtjänar att få se den en gång till. 

Filip har bytt lag och spelar denna helg Falun Floorball Cup för IBF Falun Utveckling P16. Bra spel och en seger med 8-0 i första gruppspelsmatchen. I kväll spelas match två och tre innan slutspelen tar vid. 

Dagen har startat i ett lugnt och ledigt tempo här. Skönt att jag unnade mig en semesterdag. Frida och jag har chillat, hängt en tvätt, ätit en långfrukost och städat av köket. Nu ska kaninen Ture få lite frukost och jag ska mäta lite virke som behöver köpas in. Det blir en hel del jobb med Svenska Cykelspelen under dagen också. 

Dagens träning blir nog på Zwift bara för att det är behändigt och tillgängligt när som helst. 


Tack för  att du läste, njut av dagen så hörs vi här imorgon igen! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar