Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-05-25

Graveltur i Borlänge


Hej och god morgon på dig!

Igår så var jag med Borlänge CK och körde Stickans 65 km gravel-tur. Den rundan kommer också att köras under Svenska Cykelspelen och du kan anmäla dig (gratis!) här: https://forms.gle/Cc3UFQraLfrcrCr98 Det kommer då att bli tre fartgrupper så du kan välja efter dagsform. 

Stickan är en som har koll på vägar, grusvägar och annat kring Borlänge och han har snickrat ihop en riktigt fin runda på varierat underlag som igår kördes med trevligt folk som sällskap. Ganska precis 65 km och totalt två timmar och 41 minuter effektiv tid. Inte illa för en helt vanlig onsdag i maj det. 

Idag blir det Le Peloton med falugänget. Hoppas på fantastiska ben och hög fart. 

Jag tog givetvis ett gäng bilder under passet igår också, ett urval kommer här nedan:












Dags att avrunda och börja byta om. Vi hörs här imorgon igen, hoj!


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar