Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-05-21

Uppe med tuppen!

Hej och god morgon på dig! 

Tar gärna en sovmorgon när tillfälle ges men idag är det final för Filips innebandylag och den startar 09.00. Dessutom så har Frida en kompis som sovit över här... 

Det blev inget blogginlägg igår, mycket beroende på att jag inte tränade något i fredags. Har ju varit ledig men istället sysselsatt mig själv med så mycket samtidigt som barnen haft en massa aktivitet att träningen fick stå åt sidan i fredags. Men hej, någon dag ska man ju vila också. 

Igår var jag tillbaka i träning igen då jag körde ett Zwift-race med ganska kort varsel. Egentligen mest bara för att få en träning avklarad. Körde inte superhårt men ganska gnetigt. Plockade upp folk som blev avhängda och försökte hålla ihop en hyfsad grupp. Körde inte för att vinna men hade kul och fick bra med tid kring tröskel. 



Nådde level 56 på Zwift också, bara en sådan sak. 


Annars har det mest varit några besök på Lugnet för att se Filip spela och fix här hemma. 
Idag spelar detta rosa gäng final mot ett tjeckiskt lag. 


Köpte lite virke i fredags som ska användas för lite diverse projekt här hemma. Började igår med att sätta upp Filips skyddsnät bakom "sargen" på Öijer Arena.





Mycket småfix har det blivit också. Som att ställa fram utemöblerna och sopa cykelbanan utanför huset så det är grusfritt och fint nu. Skönt att kunna äta maten också nu när vädret är så fantastiskt fint. 

Jag har inga sysselsättningsproblem i alla fall, det är ett som är säkert. Nu ska jag få lite fart på damerna i huset, sedan blir det innebandyfinal och jag ska tävla från källaren vid 12. Stenhårt söndagsrace i vanlig ordning. 

Ha det gott och njut av solen, hoj! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar