Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-05-08

Tävlat igen, haft fullt upp och är nu sliten...


Hej och god morgon på dig!

Ny vecka med nya möjligheter står framför oss och jag inleder den lite småsliten. Inte bara Billingeracet i lördags utan online-tävling igår där jag hade 170 i snittpuls på 94 minuters tävling. Det var hårt det med vill jag lova. Det gick ändå över förväntan och även om jag var lite sliten från Billingeracet så var det inte alls så illa som jag trodde det skulle vara. Klart att det saknades lite sprätt men det gjorde inte onödigt ont i benen. Idag blir det vilodag. 

Spenderade dagen med lite småfix hemma, lite städande, 100 minuters cyklande, tvätt av två cyklar, skjuts av busskort, cykeltur till Willys för att köpa Ben & Jerrys-glass som Frida och jag avnjöt i en lekpark. Hann också med lite ideellt arbete innan all energi tog slut på kvällen. Det kom strax efter att jag ätit av Ebbahs kaka, jösses så god och mättande den var. 

Det gick ingen nöd på mig igår. Hann se sista 5 km av Giro-etappen också förresten. Otäck vurpa och grymt vass spurt! 

Hela veckan är det lovat fantastiskt väder med 19-24 grader varmt om dagarna, blir hur fint som helst det. Gissar att pollensäsongen slår till på allvar också. Det gäller att köra smart nu ett tag tills det lägger sig. Det har hänt ganska många gånger att jag blivit sjuk efter Billingeracet som sedan suttit i till Lida Loop. Tänkte att jag skulle slippa det i år och kvitterade ut förkylning inför Billingeracet istället. 

Jag gjorde en YouTube shorts häromdagen, tror inte att jag delade den här i bloggen så varsågoda: https://youtube.com/shorts/1O5kzC70qUw?feature=share 


Tack för att du läste, ha en fantastisk måndag så hörs vi här imorgon igen. Hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar