Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-05-13

FTP-försök och trivselcykling



Hej och god morgon på dig!

Igår blev det SZR After Work Party på Zwift efter att arbetsveckan tagit slut. Jag körde på för att se om jag kunde höja min beräknade FTP på Zwift som nu är 314 watt. Landade på 313 så det var bra nära! Detta tyckte jag var väldigt bra med tanke på att jag var sjuk fram till förra veckan. 

Efter mitt diskbråck så har utvecklingen gått långsamt framåt och tyvärr så tappade jag igen på grund av förkylningen. Efter förkylningen så har dock utvecklingen gått snabbare framåt än väntat. Som att något släppte i kroppen under tiden jag var sjuk. Bara att hoppas att det fortsätter såhär nu. 

Långt ifrån toppform men på gång!

Efter att jag kört AW i källaren så tog Linda och jag en tur runt Varpan och ner på stan där vi tog en picknick. Skönt att få komma ut och njuta lite av solen och riktigt gott med lite gott i magen. 

Idag blir det distans med Borlänge CK. Blir det för mycket med styrväska när vi ska köra landsväg?!



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar