Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-06-01

31:arena



Hej och god morgon på dig! 

Ni har kanske redan sett det, men nu heter MTB-arenan på Lugnet 31:arena! Det är ett naturligt steg i vår gemensamma strävan för aktivering av barn. Mer info på SCF.se

Jag kanske kommer att vara tjatig om Lugnet, Svenska Cykelspelen och tävlingarna som vi arrangerar. Men en påminnelse kommer här om att det är sista dagarna nu att anmäla sig till ordinarie avgift så missa inte det:
XCE: https://www.sportstiming.se/event/12426 (från P/F9-10 och äldre)

Det ska bli väldigt spännande att arrangera just sprinten (XCE) då det är många klasser, några varianter på bana för att matcha olika nivåer och att det inte finns så många renodlade XCE-tävlingar. 

Camping för Svenska Cykelspelen: www.firstcamp.se. Bokar du "camping utan el utanför campingen" så får du bästa möjliga pris och hamnar med övriga Cykelspels-bokningar. 

Är det förresten någon som läser här, gillar att fota och kan tänka sig att vara cykelfotograf under XCE-tävlingen lördagen den 10:e juni? Hör av dig till mig! 


Igår så körde jag Zwift. Startade i en tävling arrangerad av ett spanskt gäng och jag körde iförd nya Movistar-kittet. Det sätter lite press på en kan man säga. Det gick inte speciellt bra i tävlingen och känslan var inte heller på topp, men jag fick till ett bra pass. 

Jag körde 5 mot 5 på Zwift i förrgår. Kom loss med en motståndare som drog absolut mest och ändå så slog han mig i spurten också. Lite av ett nederlag men det var ändå första gången jag hade över 1000watt på Zwift sedan diskbråcket så något positivt tar jag med mig därifrån. 




Jag kikade på vad ni mest beställt hos Siroko med min rabattlänk under maj månad. Kul att se SRX Pro World Series toppa listan, det är mina favoritcykelbyxor. Ny på listan är styrväskan, vad tycker ni om den ni som beställt den? Vad tycker ni om övriga produkter med för den delen? 


Idag ska mina tonåringar på vårfest på skolan. Bägge går ut nian nu och det är lite som en bal fast det inte heter så. Ebbah har varit engagerad i att arrangera det hela och vuxna är välkomna en stund innan de går in i lokalerna. Så dit ska jag efter jobbet idag. 

Körde inte Le Peloton idag, det får bli nästa vecka istället. Ska få till någon träning i kväll är tanken. Tack för att du läste, på återhörande imorgon igen, hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar