Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-06-22

Pendling, intervaller och Zwift





Hej och god morgon på dig!

Jobbpendling igår och så blir det även idag. Vilket gör att det blir tre dagar jobbpendling denna vecka vilket i sin tur innebär en fördubbling av antalet jobbpendlingsdagar under 2023. Skönt att ha hittat tillbaka till jobbpendlingen! 

I förrgår så blev det ett antal spurter på väg hem och igår på hemvägen så blev det lite längre spurter/korta intervaller mixat med en längre intervall på 6:05. I den långa intervallen så höll jag 341 watt. 

Dagens pendling kryddas med att först köra med Le Peloton och i kväll så är det Movistar eTeam Challenge på Zwift. Det blir väldigt mycket cykling med andra ord men det är ju bara roligt. Nu kör jag med grusdäcken på min cykel så Le Peloton får bli i korta rundan eller grusrundan om det blir någon sådan. Det finns inte en chans att jag hänger med på den längre landsvägsrundan med det rullmotståndet. 

Anmälan till Movistar-tävlingen på Zwift: https://www.zwift.com/eu/events/tag/movistar 
Anmäl ditt intresse till Movistar eTeam: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfRMq7W3CkkoomM6bg2jvmuK8Kep4PZXwGshCECkx71XcheHA/viewform


Tack för att du läste, hoppas att du får en fin midsommar och cykelhelg! 

Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar