Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-02-13

Asså vilken skridskotur!?


Hej och god morgon på dig!

Då det var nyplogat på Varpan igår så föreslog jag för Frida att vi skulle åka skridskor. Hon i sin tur föreslog att vi skulle åka när solen gick ner. Den kombinationen blev helt fantastisk och vi både var helt lyriska. Frida slog på stort och ville åka runt hela sjön så det gjorde vi. Vi skulle kika på hennes kompis hus som låg på andra sidan sjön nämligen. Ett varv och 75 minuter skridskoåkning senare så var vi väldigt nöjda. 

Jag kör på med Rehab-övningarna. Har sedan en vecka tillbaka slutat med medicinen och är väldigt mycket bättre än när jag började med rehab-övningarna. Alltså så himla mycket bättre. Jag är dock inte helt bra än och den där sista biten kan ta ganska lång tid. Det fungerar ändå ganska bra att cykla med styret upphöjt och sittandes. Det är nu också bara en liten del av foten som är bortdomnad så det mesta går åt rätt håll. 

Filip spelade helgens tredje match igår, på bortaplan i Uppsala. Idag blir det match för fjärde dagen i rad, utlånad till ett lag i en serie med äldre spelare. Ebbah i sin tur spenderade dagen i Källviksbacken! 


Planen för veckan:
Måndag: Träning
Tisdag: Sjukgymnast och Zwift Racing League/träning
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Träning och möte med Svenska Cykelspelen
Fredag: Ett oskrivet blad
Lördag: Ska kika på VM på Zwift
Söndag: Träning


Igår så körde jag 55 minuter lätt cykling samtidigt som jag kollade på damernas cross-tävling. Det kändes faktiskt inte alls speciellt bra men jag gjorde det. Allt kan inte bara vara framgångar, ballonger och nya rekord. 


Dags att rulla till jobbet igen, ny vecka med nya möjligheter! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar