Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-02-03

Tillbaka i cykelsadeln, igen!


Hej!

Så var jag tillbaka i cykelsadeln igen. Trampade i måndags, vilade tisdags, var sjuk i onsdags och igår var det en ny comeback. Nu hoppas jag att detta kan ske utan större bakslag denna gång. Jag tog det också lugnt och tittade på Volta a la comunitat Valenciana samtidigt som jag trampade i 50 minuter. Riktigt fina vyer och det verkar vara ett bra område för cykling. Så när jag blir stor, rik och ska köpa hus i Spanien så blir det nog på Mallorca, i Valencia eller kanske Girona. 

Det kändes inte bara bra när jag cyklade tyvärr. Att stå upp och trampa till exempel var inte alls bekvämt utan det är sitta stilla som gäller för att det ska gå bra. Men överlag så är det givetvis skönt att cykla igen, såklart. Igår blev det 50 minuter på 152 watt och med 145 i puls, någonting att komma ihåg när det går bättre igen.

Såg ni sändningarna från SM i e-cycling? Det blev riktigt spännande finaltävlingar och med starka avslutningar. Om du inte har sett sändningen på SVT Play så ska jag inte avslöja allt för mycket utan klicka er in här: https://www.svtplay.se/video/8ypG6P6/sm-veckan/e-cykling 


Det börjar bli dags att bege mig mot jobb här. Fredag och allt, känner ni att helgen är nära? Jag har förresten tänkt ha någon slags månadsavstämning i bloggen efter varje månad. Tänkte ta upp hur mycket jag tränat, hur aktieportföljen utvecklats och annat som kan vara av intresse. Om det är av intresse? Har ni något som ni skulle önska få med i en sådan "rapport"? Träningstiden i januari är lätt sammanfattad, men på sikt kan det kanske bli lite matigare. 

Ha det gott!


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar