Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-02-14

Cyklat med VM-cyklister och idag blir det sjukgymnastbesök!


Hej och god morgon på dig!

Full rulle under gårdagen. Hann dock med två lopp med VM-cyklister som ville träna på banorna inför lördagens mästerskap. Jag blev lite starstruck av att ha Ed Laverack med i det gänget, jag kikar på hans veckovisa vloggar och det är killen som hade KOM på STRAVA innan Pidcock var dit och tog det nyligen. Eftersom jag gillar dialekter och språk så är det också kul att få höra hans dialekt då han är från Wales. Här hittar ni hans kanal: https://www.youtube.com/@edlaverack 

Linda har nytt jobb från och med denna vecka, som chef för avdelningen Idrott på Högskolan Dalarna. Stort grattis till det nya och spännande jobbet, tänk att få ha LIVI som en del av sin arbetsplats.


Igår blev det innebandy igen. Först på Fridas träning och sedan så hann jag se slutet på Filips innebandymatch också. 


Nu bär det av till sjukgymnasten här. Ha nu en riktigt fin alla hjärtans dag så hörs vi imorgon igen, hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar