Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-02-28

Norrsken






Hej och god morgon på dig!

Det var nog inte många som missade att det var norrsken igår. Om du missade så har du säkerligen fått en glimt av norrskenet via sociala medier igår kväll och nu på morgonen. Eftersom du läser det här så har du åtminstone sett nu att det var norrsken igår. Ett väldigt kraftigt norrsken på våra breddgrader. Linda och jag tog oss ut på sjön Varpan här bredvid och spanade mot horisonten ett par gånger om. 


Började annars dagen med lite vilt-spaning från köksfönstret. Också ett härligt skådespel som naturen bjuder på. 


Vilodag igår efter ett fyradagarsblock med träning. På't idag igen bara. Behöver ta några rejäla form-kliv nu för att känna att det händer lite mer men tålamod och uthållighet är två bra verktyg att ha när man ska snickra ihop säsongens grundform.


Sirokos vinterrea går mot sitt slut och du har som alltid 10% extra rabatt med min samarbets-länk. Ovan ser du några av dom mest sålda produkterna och jag kan också varmt rekommendera regnjackan J2 Tourmalet. Priserna reduceras automatiskt med 10% när du klickar dig in till Sirokos sida via min länk: https://srko.co/henrikoijer


Kul med norrskenet igår, såg du också det? 
  

 
Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar