Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-02-01

Bättre kan du, 2023!



Hej och god morgon på dig! 

Ja nä, det där var väl inte riktigt vad jag behövde nu känner jag. Först 5 veckors vila pga diskbråck, äntligen cykling igen i måndags och nu feber. Jag känner mig inte förkyld eller så, så det kan kanske vara av snabbt övergående art. Håller mina tummar för det. 

Igår var jag med i bakgrunden när Team SZ Ymir dammade vidare i Zwift Racing League. Laget gjorde en riktigt stark insats med några snygga manövrar och spurtpoäng till samtliga åkare i laget. Skylab tog dock en rätt övertygande seger igår och leder nu totalen över oss i Ymir med tre poäng. Nästa vecka är det lagtempo och där brukar vi vara riktigt vassa, så det finns goda möjligheter att ta in någon poäng i totalen igen.



Imorgon är det SM i e-cycling under SM-veckan i Skövde. Loppen kommer att sändas på SVT Play och själva avgörandet också i SVT1. Passa på att kika på sändningarna med start 15:40 här: https://www.svtplay.se/video/8ypG6P6/sm-veckan/e-cykling


Ha det gott så hörs vi snart igen, hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar