Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-02-05

Fjärde dagen i rad, nu blir det längre!


Hej och god dag!

Sitter på cykeln i källaren och skriver nu. Har kikat på juniorernas lopp i cykelcross-VM och trampar på. Efter att ha kört ca: 50 minuter tre dagar i rad nu så blir det både lite längre och hårdare idag. Inte hårt, men jag ska ändå se till att hålla lite tryck och inte bara vispa runt. Så får vi se hur kroppen reagerar på det. Jag är inte helt överens med min kropp nuförtiden men jag tänker att vi nog ska återuppbygga det förtroendet igen. 



Bilder från passet igår. Det är långt kvar till toppform!



Idag har det kommit lite snö igen, lite mer vinterkänsla idag med andra ord. Jag trampar på, mycket cykling att kika på idag. 

Ha det gott, hoj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar