Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-11-05

Fångat möss och kört lagtempo!

 


Hej och god morgon på dig!

Ny dag, nya möjligheter och jag är ledig. Känns rätt gött att få ett litet mini-lov här hemma. Behöver lite återhämtning så det ska jag försöka få till. Tror inte att jag har skrivit här på bloggen om att vi har möss i källaren. Det har jag nog bara visat på Instagram. Mössen har hittat in och fattat tycke för Powerbar. Rätt mycket Powerbar också så det är numera välgödda möss. Så jag har köpt fällor och fick en rackare igår. Riggade om fällorna för att se om det finns fler möss och idag så hade jag en till. Förhoppningsvis så ska det inte behöva vara så många fler nu och hela mitt Powerbar-förråd är flyttat upp till köket. 

Igår så cyklade jag inte bara Le Peloton, som jag bloggade om igår, utan jag körde också lagtempo på Zwift på kvällen. Något slitna ben men det brukar fungera bra ändå och gjorde det också igår. Ny draft i alla världar på Zwift sedan typ igår. Spännande att testa den också i lagtempo-form. Klart att det var lite annorlunda från tidigare, men det är ju ändå så att det gäller att ta i jättemycket för att cykla snabbt och vara lite känslig på pedalerna för att komma in rätt på rullen på övriga. Bra att få en övning i det innan måndag då vi ska köra lagtempo på Zwift Racing League också. Det kommer att bli en riktig prövning det.


Vi var ett gäng starka åkare i La Bomba som blev elva av dom 688 lagen som körde igår. Fortfarande slagna av Team SZ-laget Waffles som lyckades bli femma. Imponerande gasat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar