Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-11-04

Perfekt pissväder på Peloton!







Hej och god kväll på dig!

Ja, nu har det gått två dagar utan inlägg på morgonen. Förstår att det har varit tufft för er. Det ligger på, som det brukar heta.

Igår så körde jag Zwift-race dagen efter vilodag. Att jag skriver att det var efter vilodag är för att jag kände mig seg igår. Saknade liksom sprätt. Ibland kan det gå lite tungt dagen efter en vilodag så jag hoppades att det skulle bero på det. Lyckades ändå sprätta iväg med två kilometer kvar till mål. Då hade tre cyklister redan en lucka men jag lyckades i alla fall bli fyra med min kraftansträngning.

Idag gick jag upp tidigt för att köra Le Peloton. I mörker, sex plusgrader och regn. Det var hur kul som helst ändå. Kände mig inte speciellt pigg idag heller vilket var något oroväckande. Kunde ändå gneta mig med så det är kanske lite dagsform och en större portion sömn som behövs. Har sovit lite dåligt på sistone...

Snitteffekten blev 357, 316 och 320 NP. Vi kör med NP idag för att det ska se lite bättre ut. 314, 279 och 299 var min egentliga snitteffekt.

Axforsen ramlade idag, jag hoppas på snabb återhämtning och bra läkkött. 


Nu i kväll så ska jag köra lagtempo på Zwift med Team SZ La Bomba. Kan bli intressant med tanke på hur jag känt mig på sistone. Dessutom så  verkar det som om Zwift har lanserat nya draft-algoritmen i alla världar nu. Men det får ni läsa mer om imorgon.

Må gott och ha en trevlig kväll så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar