Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-11-02

En strong insats av laget på Zwift Racing League igår!



Hej och god morgon på dig! 

Idag var det inte helt lätt att vakna inte, tävling med start 21:20 och koffeinstinn på det. Målgång en timme senare och kroppen höll igång på egen hand några timmar till. Så pigg är jag inte. 

Men, det är ju värt det och som lag gjorde vi det jättebra igår. Jon Werme sladdade in som femma och Johan Norén tog också värdefulla poäng. Så vi slutade 6:a bland alla superlag som vi tävlar mot och klättrade lite i totalen också där vi just nu ligger sjua. Hur bra som helst och säsongen hittills har överträffat förväntningarna som vi hade när vi gick in i säsongen. Nästa vecka väntar lagtempo vilket är lite speciellt och det är något som vi kan köra ganska bra. Tekniskt är vi duktiga på Zwift. 

Min egen insats igår var kanske inte någon julgransprydnad. Slutade 44:a i loppet och är allt annat än nöjd med det. Kanske är det där jag hör hemma men jag var på poängplats (28:a) förra veckan och mycket vill ha mer. Till kommande två tävlingar så ska jag se till att ha en fräschare känsla i kroppen. Kände mig egentligen inte sliten igår men en tillbakablick i kalendern ger att jag körde tre timmar med tre tävlingar i förrgår, tävlade i Älvdalen dagen innan det och totalt har jag nu tränat nio dagar i rad. Även om jag tycker att jag hanterar träningen bra och utan att bli speciellt sliten så måste det ju ta bort lite av udden. 

Så nästa vecka, då jäklar! 

Tyvärr så blev det ingen YouTube-stream igår, mitt YouTube ville inte öppna streaming-sidan så jag kunde aldrig klicka på startknappen för sändningen. Lite surt givetvis men ni slapp se mig avhängd. Tittar ni på sista bilden nedan så ser ni mig avhängd ändå. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar