Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-11-07

Vilodagsaktivet


Hej och god morgon på dig!

Ingen träning för mig igår utan det blev en vilodag. Faktiskt veckans andra vilodag efter att ha tränat nio dagar i rad innan dess. Nu ska benen förhoppningsvis och troligtvis vara pigga till morgondagens lagtempo i Zwift Racing League. Det kommer att bli helt grymt jobbigt och jag ska verkligen se till att vrida ur det jag har i mig. Vi ligger just nu sjua i totalen. Gör vi ett bra lopp imorgon så kan vi mer eller mindre säkra fortsatt tävlande i högsta divisionen till kommande säsong. Topp-12 klarar sig kvar. Vi har lika många poäng som sexan men femman är det en bit upp till. Men slår vi dom två lopp i rad så.... Siktet är ställt högt! 

Jag har sänt några av mina lopp live, skulle det också vara intressant att se oss köra lagtempo? Hojta till så slänger jag upp en livestream.

Istället för att träna så spenderade vi lite tid i skogen, lite på Kupolen, vi var också och besökte min fars grav och på kvällen/natten så spanade vi lite efter norrsken. Dessutom fick vi se ett ånglok tuffa förbi. Det blev lite aktivitet alltså även om det inte blev träning. 


Nu idag så ska jag fixa lite med cykeln vi köpte i fredags och en annan cykel som står här med punktering fram. Det är dessutom hög tid för att montera cykelbelysning på ungarnas cyklar. 

1 kommentar: