Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-11-23

Inbjudningsloppet, långsam cykling och det finns för mycket kul att cykla!?



Hej och god morgon! 

Ny dag, nya möjligheter och Zwif-race igår. En ganska lång bana med en backe som tog runt 2:50 att klara av och den skulle köras tre gånger med målgång på toppen. Ett åttiotal startande och mot sista backen så kom vi, fyra utbrytare och en klunga på 41 man. Det hade gått bra för mig dom första två gångerna uppför backen men sista gången så vek jag ner mig en bit upp i backen. Bara växlade ner och tog mig upp lugnt och fint. Det hade känts bra tidigare i loppet men där tog det bara stopp. Blev 44:a. 

Nu sitter jag här, ombytt igen. Nu ska det cyklas till- och från jobbet nämligen. Tänkte först att jag kommer få minst två timmars träningstid idag men dubbdäcken är monterade så det blir två och en halv timme. Kanske kör jag distans hem från jobbet också för att få ihop lite timmar/minuter till träningsdagboken. 

Det här med vila är svårt. På torsdag är det ju Le Peloton och lagtempo, i helgen är det kval till VM och på måndag så börjar SWE-Cup. Så det är väl kanske bara att rulla på då? 

Nu är det hög tid att rulla, vi hörs snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar