Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-11-09

Jag gav allt!

Hej och god morgon på dig! 

Första riktiga snön har kommit i morse, eller har jag redan glömt bort den förra första snön? Så det här är första snön som också ligger på marken. Det är vitt ute och jag har en Frida här som är supertaggad på en snöig skoldag. 

Igår var det så dags för lagtempot på Zwift Racing League. Vi gjorde en strong insats, hade lite marginaler på vår sida och vred ur det vi hade för dagen. Ni som såg min livestream såg nog att det inte var mycket kvar av mig där. Vi verkar ha blivit sexa igår vilket var bra och vi är nog säkra för högsta divisionen nu också inför nästa säsong. En tävling kvar bara. 

Där sitter jag och låtsas se pigg ut. 

Laddade med Nocco i vanlig ordning. Limon del sol är en favorit.

Så här såg det ut i morse när vi klev upp. Vitt! 

Gårdagens preliminära resultat och en bild från lagtempots slutskede. Där var jag nöjd över att ha överlevt ända dit. 

Min video från igår, om ni bara ska se en kort sekvens så kolla målgången.. Där var det syreskuld vill jag lova.