Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-03-04

Tidig morgon, mycket cykling och så vidare



Hej och god morgon gummor och gubbar!

Ny dag, nya möjligheter och jag är uppe tidigt då Linda ska ut på viktigt uppdrag. Jag kommer att sticka ut på lite cykling strax och sedan köra Le Peloton och vidare till jobbet. Blir därmed rejält med träningstid idag. Startar också tämligen sliten i kroppen då det varit mycket och hård träning på sistone. Igår och i förrgår så blev det ju cykling till- och från jobbet plus Zwift-race så det tar ju. Faktum är också att jag har kört Zwift-race sex dagar i rad. 

Så det blir intressant att se hur många sekunder jag hänger med på Le Peloton.

Strålande fint väder igår, frusna grusvägar på morgonen och solvärmda (annat ord för mjuka och geggiga) grusvägar på eftermiddagen. 



Några bilder från igår. Sunny Soda i solskenet, dagens lunch och höjt VO2Max efter gårdagens race. 

Gårdagens race var för övrigt Skandinaviska cupen och jag tyckte att det gick hyfsat. Bättre än SWE-Cup. Hade riktiga rövben inledningsvis men kom liksom in mer i racet ju längre det gick men den där sista lilla udden saknades när backarna skulle besegras. 

På återhörande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar