Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-03-25

Podium !

Hej och god morgon på dig!

Nytt race och ny podiumplats. Denna gång inte riktigt lika mycket att skriva hem om dock eftersom jag var högst rankad i startfältet. Tävlingen gick på Innsbruckring vilket brukar bjuda in till skoj tävlingar och även denna blev hyfsat händelserik. Full gas varje gång i Legsnapper men även lite spridda småattacker längs med varvet och vi körde fyra varv. I slutet så var vi sju stycken som spurtade efter att några attacker hade neutraliserats under dom sista tre kilometerna. Kul racing!  

 
   
Nu är gubbarna ute och kör Le Peloton men jag är inte med. Hängde ju inte alls med senast jag var där så jag tänker att jag behöver en annan cykel för att det där ska fungera. Kanske ska se om det går att sparka liv i gamla Bianchin så att jag kan börja visa upp mig igen. 
Gamm-Bianchin och jag en oktoberdag på väg hem från Rättvik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar